Daca nu esti multumit de produs, poti face retur in termen de 14 zile.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului."

Conform legii, cheltuielile de returnare a produsului (transportul prin curier) vor fi suportate integral de catre consumator.

Conditii de returnare a unui produs in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite pentru a putea fi considerat produs nou si pentru a putea fi vandut din nou.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului, asa cum am avut si noi grija sa ajunga la dvs.
  • Nu se vor accepta retururile in acel termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzul restituirii banilor pentru acel produs. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, va vom retine un procent din contravaloarea produsului pentru readucerea lui la stadiul initial daca este posibil. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Cum returnez un produs in cele 14 zile ?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi urmatorii pasi:

  • Completeaza formularul de retur de mai jos pentru ca noi sa fim instiintati ca vom primi un colet de la tine.
  • Impacheteaza produsul asa cum l-ai primit in ambalajul original al producatorului. Pune-l pe acesta intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
  • Nu indeparta etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica banda scotch DIRECT pe ambalajul original al produsului.
  • FOARTE IMPORTANT!

    Nu primim colete cu PLATA RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Produsul trebuie sa ajunga la noi pentru a fi verificat dupa care va vom vira banii in cont bancar.

    Coletul trebuie sa ajunga mai intai la noi pentru verificare, doar dupa aceea se va rambursa produsul IN CONT BANCAR. Colegii nostri de la receptie marfa NU VOR PLATI din bani personali un ramburs sau contravaloarea transportului iar astfel coletul se va intoarce la dvs.

    Ajuta-ne sa-ti viram cat mai repede banii!

    Coletele care sosesc zilnic la noi nu sunt doar colete returnate ci si o multime de colete refuzate/neridicate de clienti. Daca vrei sa ne ajuti si sa-ti primesti cat mai repede banii pe produs, lipeste pe colet o eticheta sau foaie alba pe care sa scrii "RETUR". In felul asta, vom stii ca acel colet trebuie procesat cu prioritate pentru ca este un retur, si nu un colet neridicat de un client.