Poti comanda telefonic intre orele 08:00-18:00 L-V

Mii de produse la oferta

Posibilitate de retur in 14 zile

Call Center +40 371237476

Operator: EXCLUSIVE AUTO RENT SRL, adresa: str. Mihai Viteazu, nr. 7, loc. Petresti, jud. Alba, Nr. Reg. Com. J1/777/2016, CUI: RO36491170

SC EXCLUSIVE AUTO RENT SRL care administrează magazinul online KM100.ro (denumită în continuare “Compania” , “noi”, "KM100") își desfăsoară activitatea în conformitate cu bunele practice aplicabile în domeniu respectând legea.

Toate apelurile din Call Center sunt înregistrate.

Scopul prelucrării și înregistrării apelurilor telefonice este acela de a:

a. Îmbunătăți calitatea convorbirilor purtate de către agenți cu dumneavoastră;

b. În scopul de a accesa înregistrarea în situația unei plângeri și/sau reclamații ulterioare din partea dumneavoastră referitoare la comportamentul sau limbajul angajaților nostri;

c. Pentru apărarea drepturilor noastre in instanță sau OPC atunci când este cazul;

d. Pentru a le pune la dispoziție organelor de control atunci când reclamațiile sunt nefondate sau nejustificate.

Toți consumatorii sunt înștiințați despre înregistrarea apelurilor, astfel:

Înainte de stabilirea legăturii cu agentul, mesajul de înștiințare al Call Center-ului fiind următorul:

“Ați sunat la KM100. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre, apelul dumneavoastră poate fi înregistrat. Continuarea apelului reprezintă acceptul dumneavoastră. Vă rugăm așteptați, veți fi preluat imediat de către un operator”

În cazul în care nu sunteți de acord ca apelul dvs. să fie înregistrat, acesta este momentul în care trebuie să închideți apelul. Daca veți continua convorbirea cu agentul de vânzări, ați acceptat implicit inregistrarea.

Cum pot lua legătura cu în eventualitatea în care nu doresc ca apelul meu să fie înregistrat?

În eventualitatea în care nu doriți ca apelurile efectuate-recepționate să fie înregistrate, vă recomandăm să ne contactați printr-una din următoarele modalități:

a. Prin transmiterea unei cereri/solicitări prin intermediul poștei și/sau serviciilor de curierate la sediul Companiei;

b. Prin completarea formularului de contact disponibil aici: https://www.km100.ro/contact.html

c. Printr-o vizită la sediul nostru.

Unde sunt stocate înregistrările convorbilor?

Înregistrările convorbirilor sunt stocate în servere amplasate pe teritoriu României.

Cine accesează convorbirile înregistrate?

Convorbirile înregistrate sunt accesate doar de către conducerea/managementul companiei si sunt împărtășite cu organele de control (ANAF, OPC) sau justiție in cazuri speciale.