Cum să returnezi produsele?

Garanţii si Reclamaţii

Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar (termenul legal fiind de 30 de zile lucratoare).

Solicitare retur

In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere sau vreti sa returnati produsul in primele 14 zile de la achizitie, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti, prin e-mail contact@KM100.ro, sau la telefon 0756649402.

Procedura retur

Atasati produslui o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. Anexati o copie a facturii si informatii prin care putem identifica achizitia dumneavoastra. Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului. Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor, indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei.

ATENTIE! NU ACCEPTAM COLETE RETURNATE CU RAMBURS, rambursarea produselor se va face exclusiv in cont bancar dupa primirea si verificarea produselor de catre specialistii nostri. Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numarul comenzii, adresa de e-mail si numarul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect si rapid.

Pentru mai multe informatii consultati sectiunea Termeni si Conditii afisata pe site.

Stickere Auto

Va rugam sa luati in considerare ca stickerele NU POT FI RETURNATE datorita faptului ca sunt produse de tip "LA COMANDA" facute special pentru dvs., dupa modelul, dimensiunea si culoarea specificata in comanda. Va multumim pentru intelegere.