0 Your Coşul meu

Daca nu esti multumit de produs, poti face retur in termen de 14 zile.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

    Conditii de returnare in termenul de 30 de zile din momentul achizitiei::
  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
  • Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

*Observatii:

Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii RMA. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat KM100.ro, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.

• Cum returnez un produs ?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi urmatorii pasi:

1. Daca comanda a fost facuta online pe site, logheaza-te in site-ul KM100.ro cu contul tau de client si completeaza o Cerere RMA foarte usor direct din comanda facuta online si bifeaza produsele pe care vrei sa le returnezi iar daca ai facut o comanda telefonica, completeaza formularul de mai jos.

2. Asteapta aprobarea cererii de catre un operator.

3. Impacheteaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica scotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.

5. Mentioneaza numarul cererii RMA pe cutia exterioara (nu pe cea originala).

6. Poti preda personal produsul in magazin sau il poti expedia prin curier (pe cheltuiala ta) la urmatoarea adresa: KM100.ro, str. 1 Mai, nr. 107, loc. Petresti, jud. Alba

7. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, KM100.ro nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa ti-i trimitem in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii RMA completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0752251015 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact[at]KM100.ro

FOARTE IMPORTANT!

Nu primim colete cu RAMBURS sau cu plata transportului la noi.

Coletul trebuie sa ajunga mai intai la noi pentru verificare, doar dupa aceea se va rambursa produsul IN CONT BANCAR. Colegii mei de la magazie nu pot plati din bani personali un ramburs sau contravaloarea transportului iar in cazul acesta coletul se va intoarce la dvs. Daca nu sunteti de acord cu aceasta metoda, nu putem sa va primim coletul retur, sub nici o alta forma.

Va multumim !